Don't break my heart

Idag var jag hos optikern igen, eftersom att jag redan tidigare en gång förut glömt bort tiden hos dem. GUSH så klantigt tyckte jag, nästan pinsamt att gå tillbaka och säga att jag troooor att jag har missat tiden hos er. "Jasså har du? ja kanske det " svarar dom då.
JA, HÄR KÄNNER MAN SIG IHÅGKOMMEN OCH SAKNAD SÅ DET BARA SKRIKER OM DET! ( Det handlar ju om ömsesidiga grejer här, men det låter vi bli att nämna )

(Samtal efter till min vän )
Jag ; ...och då sa dom att jag har fått bättre syn, YEAHH!
Vän ; Åh ja, men det brukar ju variera vah?

MEN SLUTA NU, låt mig känna glädjen i kroppen en stund till! Jag tror att dem kommer säga till mig att jag har fått bäst syn i hela världen, att jag ska få sluta med linser och glasögon ögonabums. Jag tror att dem egentligen kollar snett på mig eftersom att dem tycker att jag redan ser så FANTASTISKT bra.

Det var om jag fick drömma alltså. Och tack min söta vän att du uppmärksammade mig om saken, det är nog bra för min del så jag inte drömmer bort mina fel i ögonen, haha.



Kommentarer
Sofia

haha men sluta nu, jag menade inget illa! jag tyckte bara att det var lite konstigt, men jag är inte alls nå proffs ;) men de pratade iallafall med mig förut om att det kanske bara var tillfälligt jag hade synfel och att det kanske skulle bli bra eftersom ögat förändras då man är ung bla bla bla. Men nu har jag lixom fattat att det nog inte kommer bli bättre,men det behöver ju inte betyda att det inte kommer ske ett under för dig! men om inte annat så är ju du och jag inte direkt ensamma om att bära linser;) hih kramkram

2009-05-13 @ 10:44:50
Fotofix

Hoppas du får en härlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-13 @ 10:49:42
URL: http://fotofix.blogg.se/
J

haha NEJ förlåt mig, jag är så dålig på att vara oseriös märker jag, haha. Jag menade inte så heller, jag förstod att du bara menade väl, jag bara önskade att det var finaprima med mina ögon :p Jag hoppas att dina brytningsfel växer bort snart, det hade varit tur! (: puss

2009-05-13 @ 18:18:14
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0