I can´t stand it

Vilken underbart härlig dag det har varit idag! Dels för att jag har hunnit med så fruktansvärt mycket och sen att solen har stekt hela dagen lång.

Det första jag gjorde på morgonen var att hoppa på cykeln och köra svängen fram och tillbaka till grannbyn vilket blev en skön runda. Inget dåligt samvete över att jag skulle sitta still resten av dagen iallafall, och med min fyrväxlade cykel blev det en intressant färd kan jag säga. Mycket variation - 2:an i backar och 4:an på raksträckor! haha
Jag satt näästan bara still idag, för vi har engelska ordprov på tisdag så jag tog med mig allt ut på uteplatsen och stekte samtidigt som jag försökte truga in massor med ord i skallen.

På kvällen for vi och grattade min kusin på födelsedagen där jag åt god tårta och lekte med mina små kusiner i lekparken.

(Jag hinner stoppa in den första tårtbiten i munnen)
Linus ; JÄÄNNNIFÄÄÄÄR!
Jag; Ja, linussss?
Linus ; kan vi inte leeeeeka?

EFTER fikat ställde jag upp, jag klagar inte.

I





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0