Strawberry kiss

Jag har väntat länge, alltför länge men imorgon - då ska allt visas;
MINA VÄNNER I TEATERS SISTA FÖRESTÄLLNING !

Det är nästan som att få vänta på tomten på julafton, pirrigt och förväntansfullt! Jag vet redan vad som finns i lådan som Jenny håller i men imorgon ska jag få se innehållet infinna sig på scenen med resten av mina vänner, det här kommer att bli spännande!

Ifall det är fler som kommer titta imorgon och ni kommer höra någon som applåderar ovanligt högt och skrika ; JAG ÄLSKAR EEEEER! ( i samma ton som folk brukar ropa till människorna i idol, lite skämmigt och överdrivet ) så kommer det vara jag. Bara så att ni vet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0