The city is at war

Vad gör man när man är upp över öronen less på läxan som finns? ( observera om du bor i en bo och kan inte göra alltför coola saker som att shoppa loss på beyond retro och gå på beyonce konsert )
 
Jo, inget mindre än att dra en eftermiddagsfika hos farmora. Eftermiddagsfikat är en sak jag har "uppfunnit" i min lilla värld när man är otroligt less på något, samtidigt som man saknar sin farmor och hennes goda kakor. Det passar så fint tillsammans, och hon blev säkert minst lika glad över att bjuda mig på fika som jag var över att äta det, haha. Min farmor är en av dem bästa minsann!

SEDAN fick jag fin besök ! Min grannes barn älskar att titta på våra djur när han är här. Därför är det ytterst enkelt att roa honom genom att låta honom titta på djuren några sekundet. Det fungerar ungefär likadant för min del ; jag blir lika road genom att titta på honom en stund, hjalmar är sötare än sötast.





   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0