Time Square

Jag har till min glädje fått låna min lärares systemkamera över helgen för att kunna göra ett arbete inom fotografisk bilden. Jag trodde att jag skulle ha fått kläm vid det här laget hur en systemkamera fungerar så jag bestämde mig för att testa fotografera under teater föreställning, vilket en bra redig flopp!
Det går inte urskilja nästan något på bilderna och alla ser ut som spöken. Så hädanefter då jag tänker fota med en systemkamera tänker jag hålla mig till dem saker jag har gjort förut, fota i ljusa omgivningar där folket inte rör sig så fasligt fort haha.

Annars var föreställningen lika bra som den var i torsdags, det syns verkligen att damerna kan sin sak! Alla som har sett föreställningen kan nog ändå urskilja något från vissa bilder, host, uppblåsbara george, host host.





   


Kommentarer
Sofia

ja precis!

haha nej, dom säger att jag sjunger bra, men jag har svårt att hålla med om det!

2009-05-16 @ 15:30:22
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0