Uncut

 Igår berättade jag om hur jag hade glömt tiden hos optikern. Om man har misslyckats en gång hoppas man ju att det antagligen ska stanna på den rutan, men inte då. Idag glömde jag tiden hos frissan också!. HAR JAG BLIVIT SENIL I FÖRTID KANSKE?
Jag tycker det är så pinsamt att jag glömmer saker så fruktansvärt lätt numera, jag tänker kasta allting på golvet och skylla på stressen. Man skyller alltid på stress och jag tänker inte vara sämre, såååå DAEM YOU STRESS!

MEN jag hann klippa mig ändå,  jag var bara tio min för sen ( men i min senilvärld är tio minuter ytterst pinsamt )  så hon hann dra bort det slitna iallafall. Det syns inte särskilt stor skillnad men ack så mycket det känns, HEJ DÅ ALLA KLUVNA OCH SLITNA TOPPAR - NU LIGGER NI PÅ GOLVET HOS KAJSA!



Kommentarer
Anonym

haha det är inte lätt att komma ihåg allt ;-)

Jag glömde att svara på ditt sms, det är bara att komma hit!! haha kram

2009-05-13 @ 22:46:40
sabbi

haha det är inte lätt att komma ihåg allt ;-)

Jag glömde att svara på ditt sms, det är bara att komma hit!! haha kram

2009-05-13 @ 22:47:34
URL: http://sabinabjork.blogg.se/
Frida

Snygging :)

2009-05-14 @ 23:34:04
URL: http://fridagranberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0