Prom

Att det faktiskt var bal igår känns både otroligt och overkligt. Dagen D flög förbi i en väldans fart och innan jag visste ordet av det var både gången på röda mattan och sista valsen över, vad hände egentligen ?

Det var så otroligt roligt att titta på alla vänner som det glänste om, och alla andra för den delen  - alla blir verkligen något extra när dom klär upp sig på det här viset - fina människor hela bunten !
Och sen är jag så fruktansvärt glad och tacksam till mina söta vänner som hjälpte mig att göra mig så fin som jag blev, utan dem hade det inte gått! Jenny och Sandra som gjorde den finaste sminkningen och håruppsättningen, jag kunde inte bli nöjdare! Och viktoria som kom i sista sekund och knäppte kort på jag och min kavaljer, blir spännande att titta på allting!


Jag har tagit bilder från VK:s hemsida tills jag får mina egna, enbart en bild som är från min kamera. Jag säger då det ; det kunde inte bli mera underbart än det blev igår!!!



















   


Kommentarer
Anders

du var så snygg! :)

2009-05-30 @ 20:23:12
J

TACK så mycket!! (:

jag såg dig aldrig på kvällen, var du ute?

2009-05-31 @ 17:06:15
URL: http://oxx.blogg.se/
Anonym

Ja, jag kom in på efterinsläppet. Hängde på Daniel

2009-05-31 @ 22:43:14
J

Justja, champagne killen, höhö.

2009-06-01 @ 10:41:38
URL: http://oxx.blogg.se/
Anders

Jag och Danne tog in några flaskor ja.. :P

2009-06-01 @ 22:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0