Do you want fame?

Idag gjorde jag och girlsen en sån där, "hej, vi har inga lektioner idag så vi tar en kopp te och sätter oss utanför stenmans i solskenet".

Vilket, var en förträfflig idé. Jag njuter så mycket jag kan av varenda sekund i mina vänners närvaro, eftersom jag vet att det inte kommer vara alltför lätt att träffas så ofta som vi nu gör efter studenten. Dem höll mig ifrån tankarna att balen närmar sig med stormsteg ( det vill säga, imorgon !! ) och jag slappnade av på bästa sätt. Det är något jag kommer att sakna otroligt mycket, hur dem får mig att må så bra i mig själv och det lugn dom ger mig.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0