sing

Jasmine hade en kompis igårkväll  ( V ) och dom tittade på en film i vardagsrummet.

V vänder sig om och kollar omkring ; Vad är det som låter ?
J vrider lite på sig och försöker lokalisera ljudet som dem hör; aaaah, det är bara Jennifer som sjunger.

Ja, det är klart. Ska jag sitta inne i mitt rum och vara helt tyst? Inte känner jag någon som kan sitta still till mamma mia och andra fartfyllda låtar, det går helt enkelt bara inte. Förstår ni nu varför det tar extra lång tid när jag ska göra min läxa, jag måste ju sjunga färdigt hela låtar ibland innan jag kan fokusera på läxan, inte jag kan lämna en låt "osjungen" inte. Och ni ska bara veta, det där är bara ett av dem få ställen jag sjunger högt och offentligt på.

Är jag ensam ?  Finns det fler sjungande människor som står för ljudet i hemmet eller? haha







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0