MR

Klart att jag har sett framför mig hur sundsvall skulle se ut "by night". Jag menar, det kändes som att vad som helst kunde vara en aning coolare än Vilhelmina. Det var inget fy skam måste jag få meddela, det var riktigt bra.
Det som jag hurrade mest för var när en av marias kompisar sa när vi satt i soffan en stund innan vi skulle bege oss ; vi står på listan ikväll!

VA, va?! Sa jag verkligen listan? yes I did MR. Det var ungefär som att en dröm hade slagits in för mig.

Nemen titta där är björn gustavsson, och han går rakt mot MIG! Ursäkta vad sa du ; Om jag skulle vilja följa med dig hem? Lära känna varandra? NO NO I don´t think soooo MR, SLÄNG DIG I VÄGGEN VAH björn - vi står på listan! mahahahah

Ja, det var ungefäääär så jag kände. Sammanfattning - Jag betedde mig som ett barn på julafton och vill gärna tillbaka dit, typ....nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0