Come on baby, hit my fire

Vilken lycka, jag är hemma tidigt för en gångs skull! Jag hade tänkt att jag skulle hinna dra iväg en sväng på cykeln och njuta av det fina vädret och kanske bättra på brännan lite ( vilket betyder, försöka få någon färg överhuvudtaget eftersom jag är kritvit! ), men "mitt" fina väder består av regn och kall blåst, rackarns.

Jag har för tillfället två personer på mina axlar ;

Person 1 ; CYKLA, då får du lite extra träning också!
Person 2  ; NEJ, stanna hemma istället. Du kan bli förkyld!
Person 1 ; Ut i fin vädre kvinna, du hinner allt senare, du ska ju inte precis ta studenten imorgon!
Person 2; NEJ, ta den extra tiden du fick och gör läxa istället, du vet hur mycket som ska göras!

Hjälp vilka svåra val, tror jag går och lägger mig istället, haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0