When you go down

Duschen jag tog när jag kom hem idag var mer än välkomnad från min sida, det är otroligt hur något sådant kan få ordet uppskattning att leva igen !

Det har varit ett mysigt dygn med kanotpaddling, vandring uppe på toppar, grillning och prat vid elden. Jag är glad över resan där sällskapet har varit ett fint och behagligt gäng och nu handlar det om att ta igen en del missade timmars sömn, att sova i tält var fint men gav inte alltför mycket sömn åt kroppen.

Som avslutningsvis slänger jag upp en bild på mig från denna morgon där jag överraskades av att en insekt har bitit mig under natten och mitt öga hade svullit upp tredubbelt. Jag såg ut som Quasimodo och kände mig rätt så attraktiv under dagens gång, but hey - det är kanske charmen med att sova i skogen ett dygn ?








   

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0