Cravings

Jag bor i princip på mitt jobb nu förtiden. Men om några timmar kan jag åtminstone säga att en till arbetshelg är avklarad. En smidig helg för det mesta, och sådär lagomt nyttig.
I fredags var jag på spinning igen, och jag trodde cykeln ville allvarligt ta livet av mig, men det är alltid så skönt när man lyckas pressa sig till det yttersta ( och nej madde, inte svimma på cykeln ) och sedan slappna av och känna vad man åstadkommit, ett träningspass och träningsvärk i fem dagar, så skönt.

Igår blev jag bjuden på middag hos min sötaste Anna, och framtida sambo, ( snaaart ) där jag svullade tacos tills min mage dog. Vi slog oss ned och kollade på filmen chocolate och tackade gudarna att vi redan hade införskaffat en liten dos choklad så vi slapp sukta. Hör till saken ligger Ica några ytterst få meter ifrån deras lägenhet.
Så ja, vi kände oss tvingade att hjälpa dom lite på traven med ben and jerrys försäljningen, vi är ju trots allt schyssta människor!



( annas snygga bild! )


Kommentarer
Your future wife

Ja gud ja. Vi räddar världen en (eller två!) ben and jerrys-burkar i taget ;]

2009-11-16 @ 11:09:24
URL: http://norrlander.blogg.se/
Anonym

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad gott!!!

2009-11-16 @ 15:27:01
URL: http://alittlesomethingelse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0