Scones

Igår tog jag till vara på småtimmarna minsann, jag pysslade och satte upp massvis med bilder på väggen i mitt rum så att det känns lite mera personligt. Efter flytten har jag inte riktigt hunnit tagit tag i det så mycket som jag velat, men nu går jag in i ett rum som betyder mer för mig än det gjort innan. Det är nog det värsta, att inte kunna ta med sig allt hemifrån som jag velat ha som garderoben, tavlorna och alla bilder som betyder lite extra. Men med en modetidning, lite tråd och nålar känns det nu en gnutta bättre.

Klockan nio ställde jag mig även och bakade lite bröd. Scones, för att Anna har suktat med att lägga ut recept om blåbärscones och jag kunde inte låta bli att härmas lite. Dock hittade jag bara russin, nötter och vinbär.
Det är något jag älskar, att kunna ta ut plåten ur ugnen och känna att hela köket luktar nybakat, marvelous.





( ungefär som för någon vecka sedan med Anna, men då luktade hela köket kladdkaka minsann )


Kommentarer
VisparN

Hahahaha, VISPAR'NN

2009-11-25 @ 16:47:24
URL: http://norrlander.blogg.se/
Anabanana

Vässa armbågarna, vi ses om 40 min baby!

2009-11-25 @ 16:48:30
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0