The body is moving

Kvällen till ära har jag underhållit mig med att svettas (!) med människor på ett step-up pass som jag har fallit för. Det är så fruktansvärt skönt att träna i grupp för tillfället, jag orkar verkligen inte sporra min egen träning på något vis och uppskattar ett pass där någon annan människa säger vad jag ska göra och tänka på, allt blir planerat. Det enda jag behöver göra är att hålla reda på kroppen och svettas på.

Dessutom har jag skapat mina egna nostalgikänslor genom att lyssna på gammal 90-tals musik, det borde jag göra oftare. Tack spotify, du är min gud.



Kommentarer
fröken forsen

spotify är det bästa. jag skulle bara vilja testa voddler nu! :D

puss

2009-12-01 @ 23:02:43
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0