Try to feed you

Glädjen rent ut sagt spricker i kroppen när jag tänker på twilight premiären till veckan. Sådär alldeles lagomt i slutet av många timmars arbete. Ikväll ska jag slappna av och läsa några sidor i den sista boken, eftersom jag segat mig igenom alla dessa sidor enbart för att den inte riktigt ska ta slut, och ja, inte heller riktigt blivit sådär fasligt prioriterat som jag egentligen vill. Två filmer efter varandra alltså, vi pratar om ettan och sedan premiärsläppet av tvåan.
Det är alltså ungefär, fyra timmar bio. I fyra timmar ska vi sitta i ett par stolar.
Kan ni tänka er vilken stor godispåse som lär behövas?



( Helmet, som charmerar igen )


Kommentarer
Ida

Jag ska också på premiären, fast i Umeå :) gäller att ta med sig läsk och snacks haha :p

2009-11-14 @ 12:19:03
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Anna

Det kommer bli awesome. Outhärdligt för assen men AWESOME. Jag taggar stenhårt. Vi tänkte kanske köra bil, vill du komma till oss och åka med eller ska vi mötas där?

2009-11-16 @ 11:08:00
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0