Where the truth came out

Jag blev glatt överraskad när jag en fin vän ringde tidigt på morgonskvisten, starta dagen med att höra hur livet leker  för henne och dela med mig med mina tankar, om att det faktiskt är fredag, igen.
Det betyder fredagsmys, på jobbet ska vi duka fram glögg, pepparkakor och russin, nu ska vi allt trycka på med julkänslorna , jag är redo!

För någon dag sen bakade jag och Anna lussebullar, vad har vi nu inte checkat av på vår to-do list innan julen?
kanske att vi glömde förbereda oss på hur äckligt dyrt saffran har blivit, 35 kronor för ett halv gram, nu äter vi minsann dyrbara lussekatter i år!





Kommentarer
ev

Åh. Jag fick verkligen en liten klump i magen när jag såg dig nu. Jag saknar dig så mycket!

2009-11-27 @ 12:17:11
URL: http://dearcorrina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0