I hope you can sleep

Rosetter, blommigt och rött läppstift i massor.
För ungefär två veckor sedan var jag och sötaste Anna på Beyond Retros invigningsfest.
Hur galet och trevligt som helst!





Anna hittade en superfin blommig klänning tidigare på veckan när vi hittade vår inspiration! Blommigt, vågar jag ens nämna datumet jag gick omkring i något blommigt föremål? Men anna passade så bra i det , det var som klippt å skuret!


Rosetter! Det borde användas mer i vardagen, helt klart!

Det är KLART att vi var tvugna att dra en liiiiten yttepytte pose vid hissen innan vi drog till la fezt.



Och nej, jag har nog aldrig burit sådär rött läppstift i hela mitt liv.





Butiken är som den alltid är, speciell uti fingerspetsarna! Väggarna var fyllda med kläder och dockorna bar upp dem otroligaste kläderna som finns, sådär riktigt beyond retro.



Vi testade nog alla hattar som hängde på någon pinne, vem kan låta bli liksom?





Vi drack alkoholfria drinkar, tackade för oss och satte oss i bilen i åtta timmar och anlände med slitna lockar och utsmetat läppstift i Vilhelmina, ska he va så ska he va!
Tack
och puss för kvällen Anna!



Kommentarer
Anna Johansson

Lätt att jag gör det! Tror att New Moon kommer vara fantastisk! :)



Puss!

2009-10-18 @ 10:45:42
URL: http://annavalmina.blogg.se/
vicky

Ni var(och är) så fina båda två! synd att inte tillställningen var som ni föreställt er. puss

2009-10-20 @ 18:08:50
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0