Living next door

Det är nästan som en dröm som har slagit in, fast snäppet bättre.
För jag ska nämligen gå på CATS!

Jag har bara varit på musikal en gång tidigare i mitt liv, då var jag närmare bestämt så liten att det jag tyckte var mest fascinerande var hur dörrar och fönster kom nedhissande från taket och häpnades över hur scenografin var uppbyggd men även att bara titta lite extra på hur fina alla människor var uppklädda och piffade. Musikalen i sig sket jag nog rätt så mycket i, det var allting som var nytt för ögonen som jag greppade då.
Och säkerligen, kommer jag även nu fascineras och förundras över hur allting fungerar för musikal är trots allt en klass för sig och att vi då fick biljetter till en väldigt känd musikal gör så att det smakar lite extra fint i munnen.
Oplanerat och alldeles förträffligt!

TACK sötaste Anna att du väljer mig som sällskap, nästa gång vi är tillsammans ska jag ge dig den större biten av kakan, bara för att bevisa min tacksamhet, haha! Puss










Kommentarer
Viktoria

Du måste berätta om hela musikalen efteråt! Det kommer garanterat vara en fin upplevelse. (:

sov gott min sköna! puss

2009-10-21 @ 22:15:19
URL: http://teech.blogg.se/
Ida

Åh, va roligt!!! Jag vill också! Du måste berätta sen hur det var :)



PUSS

2009-10-21 @ 22:49:30
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Anabanana

Klart jag vill ha med dig. Du har ju blivit min nya fästman på senare tid. Och fästmän ska man ju dra med på allt man kan så du kan förvänta dig fler spektakel framöver. And I like big pieces of cake, speciellt om de är nedtryckta i en förp med B&J's. Ses på lördag sugarmama! Puss

2009-10-22 @ 13:39:18
URL: http://norrlander.blogg.se/
Sofia L

Det skulle verkligen inte sitta fel!

det är fint med mig. nästa vecka börjar jag på bilskolan och jag är något nervös! Hur är det själv? På väg uppåt snart?

2009-10-22 @ 17:40:51
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0