Just to hear you

Att jag redan har mött upp flickan från mina hemtrakter en gång innan är otroligt, och det känns som om någon driver med mig när jag ser henne komma gående på perrongen mot mig. Vi kidnappade Anna som har blivit lite som min andra halva, finns runt omkring mig ständigt och sprider glädje och  vi satt två timmar i biostolarna och surrade oss lite lätt igenom flickan som lekte med elden. Restauranger som ger oss dom godaste toasten och springa ut och in från butikerna på drottninggatan. Nu får jag verkligen rå om den jag vill.













Kommentarer
Andra halvan?

Gulledig då! Jag är dock lite besviken att du inte kirrat lite bilder från beyond retrofesten än - släng upp! ;]

2009-10-12 @ 13:36:45
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0