Under the skirt

I onsdags drog jobbet ihop till en bowlingkväll tillsammans, vilket känns både nyttigt för att lära känna varann utanför jobbet plus att bowling var något som jag gjorde alldeles för länge sedan.
Vi testade en retaurang som tydligen skulle vara ett klipp på alla sätt och vis, bla. skulle det vara ett ställe som hade oerhört många ölsorter att bjuda på.

Servitrisen ; Vad vill ni ha att dricka?
- Jag tar gärna en Corona.
S - Nej, det har vi inte.
 - Nähe, då tar jag en mariestads.
S - Nääh, den finns inte.

?

Varför känner jag mig plötsligt väldigt missplacerad och inte så vidars orienterad?




Kommentarer
Anna Johansson

Jag håller på att lära mig hur man för sig i stadsmiljön, så du är inte ensam! Jag var som sagt på min femte bio i mitt liv häromdagen.... :)

Puss!

2009-10-17 @ 15:14:52
URL: http://annavalmina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0