And i´m singing that song

Bara sådär.
På märkligaste vis kan allting gå från botten till absoluta toppen! Hjärnkontoret tar sig ett extra varv för att vara på den säkra sidan, tårarna börjar rinna enbart för säkerhetsskull, och känslorna slår sig samman till ett gigantisk boll och delar inte på sig i första taget - för den kluriga biten är vilket håll dom ska, och till vem ?
Bara sådär, känns det som att solskenet värmer lite extra i ansiktet på morgonen och kaffet smakar en gnutta bättre än vad den gjorde dagen innan, och så är det nog - man överraskas positivt och hänger med i svängarna fullt ut, för den resan som nyss har börjat vill jag med all säkerhet inte missa!







Kommentarer
Maria

come to the öret snart:D

2009-09-23 @ 14:32:21
J

haha, åh! Det ska jag absolut göra, inom en snaaaar framtid, jag lovar - kan jag få jazzglass då? ;)

2009-09-23 @ 20:09:32
URL: http://oxx.blogg.se/
Viktoria

JAG SAKNAR DIG NÅGOT SÅ OBESKRIVLIGT!

2009-09-23 @ 23:05:36
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0