I meant to you

Det är en helt annorlunda känslan att skriva ned orden på papperet nuförtiden. Brevpapperet är alltid mycket roligare att skapa själv, även om det enbart handlar om konstiga stjärnor och ett dåligt klippt hjärta. Men det är kanske som man säger "bakad med kärlek", men istället har jag bytt ut ordet bakad med skrivet ? 
Den konstiga delen, den jag inte är beredd på att acceptera än är att det ska färdas långt, längre än vad jag är van med. Det ska inte till Norrbotten längre, det ska flygas till ett annat land. Räckvidden emellan oss känns otroligt läskigt stor, sådär stor att jag inte ens tänker försöka mig på att uttala landet England. 
Det är mer mil än jag är beredd på, men håll andan att jag skriver rätt adress nu älskade vän, för nu postas det!

Och ja, jag saknar dig mer än jag trodde det kunde gå, puss och kram på dig! 








Kommentarer
Andrea

Exakt, massamassa blåst! :P Tur jag får åka om 24 dagar :D kram

2009-09-29 @ 16:24:54
URL: http://andreeal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0