Red and green

Idag är vad vi kallar för en rödgrön dag. En del partier har bestämt att fira att det enbart är ett år kvar till valet, vilket dom har valt att göra något till en rödgrön dag. Artister som Kevin Borg, cookies n beans, bokaspers,Shima Niavarani, Rikard wolf. Lili och Susie stämde upp till sång på scenen och däremellan sa politikerna vad dom stod för och kände. Det som egentligen skulle vara en tur med Caroline, som tyvärr blev inställt eftersom sjukan hos henne tog fart, men med min numera andra halva Annelie var dagen lika bra som jag väntat. Avslutningsvis var en Caesarsallad med en latté ett perfekt avslut på dagen, eller som jag väljer att kalla det för, min rödgröna dag.















Kommentarer
Vicky

MUMS! vilken härlig dag också. synd att carro vart tvungen att ställa in, men det ger säkert ett ännu bättre tillfälle till nästa gång (: Puss

2009-09-06 @ 22:24:30
URL: http://teech.blogg.se/
Brallan

Du får ju verkligen se och uppleva en hel del.

Mycket latte och gott fika ser jag att det blir.

Önskar att jag också fick vara med i bland.

Kram

2009-09-07 @ 14:35:13
J

Du har så rätt, men vi tog igen det när vi käkade uuurgod middag i torsdags! tänker på dig fina du, puss!

2009-09-12 @ 13:44:08
URL: http://oxx.blogg.se/
J

Det är sant, mycket itnryck och kunskap kommer in i skallen, men fortfarande är det långt ifrån alla nära och kära! :/

Jag önskar också det favoritmoster, du får la komma ner hit snart tycker jag, då bjuder vi på godmat och vi visar dig ett spännande dansställe som du absolut kommer att falla för! (: KRAAAM

2009-09-12 @ 13:45:40
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0