The world outside

Att vara utan dator i ett par dagar har varit oerhört avkopplande men även tagit fram det lilla beroendet som finns inuti kroppen. Att underhålla sig med fina vänner under veckans lopp har fått mitt humör att stiga längre upp på skalan än jag kunnat ana, som jag inte hade kunnat lyckats med om jag hade varit själv i huset. Som en fin början, gick jag och fina Anna igenom Ikeas urval på saker och ting, som mer än gärna följde med mig hem, sagt och gjort. Självfallet beslagtog vi chokladmousse för åtta kronor i ett nafs.






Kommentarer
Anna Johansson

Jag trodde först att min kaka hade lyckats, så jag ringde direkt Viktoria och var glad över min lyckade kaka. Efter en kvart så skrev jag till henne att det bara var att glömma det jag hade sagt innan, för nu var kakan PAJ! Jag skyller på kakan! Dålig kaka!



Puss!

2009-09-12 @ 14:52:23
URL: http://annavalmina.blogg.se/
Anabanana

Hahahaha, jag gillar den eeeenorma bearnaisesåsklicken på tallriken. Vi skulle lätt ha kunnat bada i sås! Kul att se dig lite, det gör vi om! Hoppas du har en toppenhelg. Kram

2009-09-12 @ 21:16:45
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0