He´s a pirate

Tidigare i veckan satte vi kurs mot Umeå för att sätta sprätt på lite pengar till alla våran glädje. Tiden rann ur våra fingrar som ofta förut, och vi stannade upp runt halv två och insåg att lite lunch inte skulle sitta så fel innan energin vi hade nådde botten. Vi var inte ett dugg less, utan spann vidare i butikerna som små ivriga illrar och satte oss relativit utmattade på bussen hem, jag med min snyggaste donna på sätet bredvid mig förstås.
Hipp hurra för staden tre timmar bort & lika mycket hurra för de nya inköpen - finelifin glädje det! 











Kommentarer
V

Jag ÄLSKAR att du är så duktig på att fota jämt. varför gör inte jag det mer? Toppen att åka till Umeå och spendera lite tid tillsammans. Hittade du något på stan? Puss!

2010-04-29 @ 18:39:42
URL: http://teech.blogg.se/
V

jag önskar att dte inte vore så dyrt att ringa till dig. jag hade velat höra om din helg och jag vill gärna berätta mer om min. Puss!

2010-05-01 @ 21:50:23
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0