In my head

Jag har gjort högskoleprovet hela dagen lång, frivilligt och något jag betalat för -  det var något jag var tvungen att yttra högt så att jag inte skulle klaga över dagen, det är ju trots allt något jag valt själv att göra - sen att jag bara ville skjuta mig själv emellanåt gör det hela lite fint, det är något värt att kämpa för & att testa mina egna kunskaper.
Det är nästan en aning hemskt att säga ( oh yes! ) att jag kände en saknad av att plugga! Tro det eller ej, men att lösa uppgifter ( om någon alls blev löst under dagens lopp vill säga ) & göra märkliga uträkningar var underhållande - fascinerande, mycket fascinerande.

Jag har gillat hela dagen i sig för jag har fått träffa på så mycket fina människor som jag har saknat, Tove-Lina, Sabina & Ida, det var så längesedan jag såg dem och vi träffas idag, den finaste dagen på vintern ( som jag har kunnat bevittna, alltså de senaste 10 dagarna ) & gör ett prov tillsammans, men ack så mycket roligare allting blev!











Kommentarer
evve

FY vad jag saknar dig, speciellt då jag tittar på bilderna. Jag är i Oslo och jobbar på flygplatsen, försöker tjäna pengar så jag kan göra nått roligt sen;) creating the future.. Dessvärre är jag inte i vilhelmina på ett tag till, det är trist:(



JENNIFER! jag längtar tills vi ses igen! kram

2010-04-11 @ 13:43:19
URL: http://evve.blogg.se/
sabina

haha vad söt du är! Vilken dag passar för dig? Det låter supermysigt iaf :D Men jag är peppar på ett bc-pass också! Kram

2010-04-11 @ 16:08:36
URL: http://sabinsbjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0