Live tomorrow

Beatrice.

Vi bestämde gemensamt för att döpa oss till ett bar slitna bondlurkar under gårdagen, vilket passade mig bara fint - två bondlurkar är bättre än en så att säga! Jag slöt upp med henne i en fin by, Bäsksele, där vi promenerade och ivirigt försökte ta igen allting vi missat av varandra, inget lätt uppdrag kan jag er lova. Donnan vet precis hur man ska känna sig ompysslad och bortskämd, med nybakat bröd & härligheter. Jag stod för bölarfilmen  - my sisters keeper, som lockade fram och annan tår, förstås.

Slut på dagen, och jag uppskattar till tusen att få träffa finaste Bea igen, som jag saknat dig!











Kommentarer
evve

Flytt? vilken flytt? vars bor du nu?



keep in touch dear.



kärlek!

2010-04-10 @ 00:54:56
URL: http://evve.blogg.se/
sabina

Jennifer! Jag missade ju frukthandligen helt. Men jag ska bjussa igen päronet, promise haha! Iallafall tack för idag, det var så himla kul och oväntat att du var där! puss

2010-04-10 @ 20:58:23
URL: http://sabinabjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0