Run the show

Ny bakbok "One more slice"
I vår kommer uppföljaren och andra delen av Leila Lindholms omåttligt populära bakbibel ”A piece of cake”. Andra boken ”One more slice” tar vid där ”A piece of cake” slutar. Nu gör Leila en djupdykning i hur man bakar sitt eget surdegsbröd, gör hembakad pizza och man lär sig göra sin egen pasta från grunden. Dessutom är det mängder av smarriga recept i kapitel som pannkakor & våfflor, say cheesecake!, brownies & blondies, boulangerie och american pie. 224 sidor fyllda med 180 recept och vackra bilder av Wolfgang Kleinschimdt.

 

 

 

VAD ÄR NU DETTA?!!

Okej, sanning nu, enbart sanning & ärlighet. Jag lovar att prisa dig som ger mig denna gudomliga bok som tidig födelsedagspresent, jag kan baka cupcakes i mängder, massera dina fötter tills jag går av & vara din slav i en vecka - bara jag får denna bok i mitt liv!

Tackarrr!


 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0