Diary

Det är som att kroppen har lagt undan lite extraenergi för just en dag som denna. Humöret är uppe och jag har tagit igen relativt många av de timmar som min sömn har stulit ifrån mig. En trygghet sköljer över mig och jag trivs med stunden, där jag har bestämt mig för att vara tills jag själv sätter stopp. Dagen får själv visa mig vad som ska hända & jag är fast beslutsam av att inte inta saker & ting förens jag är bekväm med situationen. Min hjärna och jag samarbetar bra, och kroppen hänger på i samma takt. Känslan är på topp, det hurrar vi starkt för.




Kommentarer
jennypenny

Nu var det länge sen jag sa det så här kommer det - jag tycker om dig otroligt mycket!

2010-04-28 @ 22:11:20
J

ÅH! Vad glad jag blir av att höra lite från dig finaste, du anar inte hur mycket jag saknar dig!

2010-05-02 @ 19:57:49
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0