The doors

Onsdagkväll tar jag en alldeles för tung väska från centralen i Stockholm och hoppar av tåget i Sundsvall, alldeles för fort. Jag gjorde min hemresa i två delar, lite mindre smärtsamt att lämna Stockholm bakom sig på något vänster. Till min stora glädje var mitt barnasinne över att åka tåg i tre timmar lika roligt som jag hade hoppats på, mer tågresor åt världen!


Hundpromenad i Sundsvall startade min torsdagmorgon, dimmigt och jag blev en aning sentimental, det saknades bara en gammal ballad så hade jag vandrat omkring på gatorna i Sundsvall som en grinande & sliten flyttmänniska.



Jag är lika ivrig då det gäller att bila en längre sträcka, tänka sig vad jag kan uppskatta fikapauser och kisspauser!



Eds kyrka = kaffepaus!



Det faktum att jag faktiskt hade möjlighet att pressa ut det sista ur vintern och snön var något som roade mig lika mycket som Milo som fick leka i snön, vi passar ihop han å jag!



Min finaste moster ( och morbror ), TACK för jag kunde åka med er upp !
Det är så rart av er att ni välkomnade både mig och mitt stora flyttlast , 80& av packningen tillhörde definivit mig, gulleni!



VÄLKOMMEN påsk & tillhörande påskmat - nu kör vi!



Kommentarer
V

SOM JAG HAR LÄNGTAT!

Fy vad glad jag blir när jag ser att du har uppdaterat, och dubbelt upp till och med, Dubbel glädje!



Vad mysigt att du åkte upp till Sundsvall först och liftade med Brallan upp, det har jag totalt missat. Jag trodde att du flög hem?!

Nåväl, nu när jag vet att du är hemma i norr kan jag vara lugn! puss min käraste, krama om din fina familj från mig också!

Puss min käraste

2010-04-07 @ 19:16:00
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0