Bang, Bang

Helgen med BBQ var över innan jag hade hunnit dragit på mig party blåsan & fylla glaset med vin, men fint -det har det varit under varje sekund & timme - bilder kommer upp!

Jag blev bjuden på lunch på hotellet av mina fina arbetskamrater i fredags, där jag även fick underbart fina blommor! Jag blir så känslig och grå, men hur ofta får man blommor egentligen ? Jag talar för mig, men det är de få tillfällen som går att räkna på handen kan jag säga, de är så söta! Jag kommer sakna varenda en av dem, det är så speciella och bra på alla sätt!
TACK för allt det fina kära arbetskamrater , jag blev som ett rört litet barn efter jag lämnat er , ni är bra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0