Classic

Jag möter upp S med ett smörpaket på knoppen & vi börjar promenera bort vår trötthet längs strandpromenden, där funderingar över framtid, nutid & saker som skett som vi själv inte vet hur vi har tagit det kommer fram, som vi stundvis kommer underfund med tillsammans. För det är något som alltid händer med denna fina människa, lugn, glädje & virvlande tanker som alltid faller på plats efter att vi har umgåtts, det var precis mitt i prick med lunch som slank ned hos Sofia. Som sagt Sabina, tack igen , för det var - mitt i prick!















Kommentarer
sabina

åh vad fint du skriver! Jag blir så glad, tycker om dig jennifer, kram!

2010-08-02 @ 16:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0