Free Fallin

Som allting snurrar förbi, och jag stannar inte upp en sekund för att ge tid åt internet och dess värld. Det är klart, lite halvt bortkopplad från omvärlden i viss benämning men så fint att glömma bort för en stund, och fokusera på annat vettigt och fint. Hemflyttad från samhället och efter en fin kommentar som ; " du är alldeles för social för att bo i en by ", lättar jag lite på leendet och känner hur bra och bekvämt allting har varit att bo nära, och inpå allting.

Styr upp lite planer inför helgen med en fin vän, sista dansgalan för i år och jobbfronten trycker på med en varningstext över helgen, men allting går ändå, ska det vara - så ska det. Jag ser fram emot det, känslorna spritter till när tankarna om vilka som finns på plats i helgen gör allting så efterlängtat, många vänner inom samma yta, det gillar jag, väldans mycket.


Jag har skapat mig en ny mail, glömt lösenordet på två dagar & har inte luktat på en ölburk på många veckor. Det är skrämmande & bra, allt i ett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0