Hurt

Sabina, ska flytta och uppleva andra äventyr i fina Göteborg. Även fast jag har vetat om hennes planer en bra stund så kändes det som en hård smäll i ansiktet då tiden var inne, och vi kramades hejdå, men jag känner bara "redan? inte än.". Du kommer att lyckas min vän, du kommer att klara det galant, och om du behöver, finns Vilhelmina och alla kvar till din förfogan om du behöver, men det vet du. <3

En avslutningsmiddag på hotellet med fina människor, supergod mat & lite farväl, det var en jätte bra idé - alla samlade på samma plats för en finfredag. Lycka till vännen!









Kommentarer
Sabina

tack fina du! <3 Jag ville aldrig att kramen skulle ta slut...vi måste kramas extra mycket när vi ses :) kramar!

2010-08-20 @ 23:24:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0