Jet

Sådär behagligt bra, inte för mycket och inte för lite. Det rullar på utan större vidare, bromsarna är ur funktion och möjligheterna är där, rakt framför mig - men ändå, i lite för stor bredd. Jag vill välja väg, mellan GO & WAIT vilket var svårare än jag trodde. Jag bestämmer själv, men ibland vill jag, för en bråkdels sekund att någon annan ska göra det åt mig, vad är rätt & vad är fel ? Eller framför allt, vad gynnar mig och mitt tillstånd bäst?

Men det är då,sen och inte nu. För nu, är allting prima och allting är med mig, inget emot. Men snart, ska jag välja korsning igen, och det är inte det svåra, utan att det är igen , och igen och igen.





Kommentarer
Sara

Tack! Det här summerar alla min tankar jag har haft den senaste veckan. Det finns så många möjligheter, så många drömmar, så många olika sätt att förverkliga en del av dem. Ska man göra det självklara, det som alla förväntar av en? Eller ska man man göra det som hjärtat viskar om djupt därinne? Jag litar mest på hjärtat.



Det var förresten jätteroligt att träffa dig på flyget. Ha det bäst! Kramar

2010-08-07 @ 10:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0