Lights up

En ledig dag, vilket känns som ett ytterst litet använt ord på sista tiden, ledig. Jag gör det jag är sämst på idag, vara lugn. Jag arbetar inför en kurs som jag börjar sätta igång, och det trycker på, i en behaglig ton. Jag tänker tillbaka för några helger sedan då jag var i stugan med fina Anna, levde livet på en strand & simmade tillsammans med fina människor i sjön på kvällskvisten, då känner man hur man riktigt lever, tillsammans.

Jag gillar stranden, den lilla skymt man fått av de genom sommaren. Inte idag, då det är enbart 5 grader ute och det är slätregn mot fönstret , en liten promenad ute och nu är jag dödsdömd, förkylningen knackar säkerligen på dörren innan jag öppnat, är det höst redan ? nejtack.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0