Folding chair

Har du en snygg kompis ? Det har jag.
Har du en vän som får dig att skratta i mängder, känna dig bekväm i de mest sjuka situationer och som du kan vara sprudlande med i timmar i sträck ?  Det har jag.

Hon heter Evelina, och ger mig lika mycket att le åt som det finns glädje att finna. Vi planerade i rätt stora banor, men efter besvikelse över samhället då både stängd bowling och tråkigt väder ställde till det för oss,umgicks vi i Vilhelmina med det fina vi hittade.
Jag drog den största kaffehostet i världshistorien, där halva kaffet bestämde sig för att komma upp över brickan och mig, ett minne blott som fångades av fina E, som hon berättar alldeles förträffligt bra om på. ( http://evilou.blogg.se/ )

Människorna på fiket fick sig något att titta på, min nya skjorta fick sig något att suga upp och jag fick mig något att kasta ut pengarna på, för inte många klunkar blev uppdruckna kan jag säga. Men efter en sådan dag, säger jag bara, tack Evelina för att du var med och upplevde allt kletande och kladd med mig, utan dig , hade det varit hälften så roligt, och ja, dubbelt så pinsamt. Puss på dig









Kommentarer
Alexandra

Lyckades hitta din blogg tillslut. haha. ;)

Ojoj, det är slående hur lika dessa syskon är. Ser man bara på Jakob som börjar bli gammal nu och är så lik sin bror både till utseende och stil.



Kram/Alexandra

2010-08-28 @ 09:11:58
URL: http://smalltownwoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0