Wait for something

Snurrar runt på alla dessa klädsidor, och dyker djupt - vem gillar inte all rea som sprids ut överallt efter sommarens timmar ? jag gör tummen upp i luften, och klickar hem lite till, nästa gång jag besöker en butik kan vara långt bort - så jag passar på, lite dumt måhända men impulsivt kan vara minst lika så bra, vi får se.

Planen för helgen, kommer att bli att trycka ihop så mycket som möjligt, så snabbt som möjligt. En efterlängtad vän ska få min tid för det mesta, och sedan ska jag se till att skaka lite tillsammans på dansgolvet med andra, för att det är bbq, det är inte varje dag. Hösten ser ut att bli bra, mycket bra - det har jag bestämt mig för.





Kommentarer
V

haha, åhh. finaste J. Du vet inte hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag kommer att krama sönder dig imorgon!



PUSS, vi ses imorgon. inte snart, imorgon! åh

2010-08-26 @ 18:16:23
URL: http://teech.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0