Basic instict

Jag har under dagen gjort "sschtaan " med Ida, vilket gick ganska snabbt eftersom vi inte befann oss på drottningatan eller kungsgatan precis - men nästan som E4;an kanske - storvägen genom Vilhelmina , storgatan.
Okej, lät kanske lite väl nedvärderande, det var riktigt trevligt att gå omkring i olika butiker på lite julklappsjakt, det är som  sagt lätt att bli hemmablind, och ja självklart är det himlarns enkelt att sätta sprätt på lite pengar när man är i farten också - lovely!

Jag har gjort färdigt två av mina arbeten i distanskursen, känns fint att det börjar knappra ned i antalet då jag enbart har en till att göra innan jul , sedan tänker jag bara njuta av jultiden & sista delen på kursen, om vi nu får godkänt förstås - hon kanske tvingar oss att göra om allting eftersom hon ser hur mycket vi njuter av att storhandla i Lycksele vid laborationsträffarna - varenda gång går hundralappar som smör i solskenet - hur säger jag bara, hur ?! ( Emelie, tänk om vi bodde tillsammans i viva la Stockholm-vi skulle inte ha ett korvöre kvar!haha)

Nåväl, jag har hittat en ny filur som ger mig energi i mängder, hon är inte ny för mig egentligen men hon har återfött hennes charm på några sekunder efter en liten vila i min spotifylista - hon är bra hon!



Kommentarer
ev

Åh, klassiker!

2010-12-16 @ 22:14:29
URL: http://evilou.blogg.se/
emelie

Helt galet skulle det bli! Vi skulle måsta leva på vatten å hårdbröd så vi kunde shoppa istället ;)

2010-12-16 @ 23:05:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0