Be there

Helgens häng har varit i parasitlandet aka Östersund med finaste S, jag skulle inte bli förvånad om parasiterna slår till lagomt till Lucia helgen eller något annat fint planerat, men peppar peppar ta i trä - än så länge är jag frisk! Jag är tacksam att jag har umgåtts med min framtida sjuksköterska som hade miljontals tips om hur vi skulle gå till väga, annars skulle jag sannerligen både sköljt tandborsten & tagit mig ett glas vatten utan att tänka mig för - vatten är i allt vi rör, det är något jag verkligen tog fasta på under helgens gång, hur klarar man sig utan detta guds gåva?

Fullspäckad helg - julmarknad med förfrysta tår & tunnbröd  & världskuppen i skidor där vi skrek oss hesa när alla skidhunkar susade förbi längs stadion - vilken upplevelse minsann! Bilder kommer när jag har landat och insett att helgen redan är förbi, det är det där med tiden igen - var i fridens namn tog den vägen ?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0