Good girls

Min födelsedag är i mitten av allt, i julstressen & mysigheterna, alltså - självaste julafton! Det är inte lätt att styra ihop någon dag där jag kan bjuda in alla mina vänner och trycka i dem några bakverk så att det passar alla, men jag förberedde alla så gott jag kunde på en dag och höll hårt i tummarna  - och jag fick hem fem underbara vänner till mitt kök som gjorde min dag till en av de mysigaste på länge!

En liten sockerchock som jag smått hade utlovat blev av, och sedan njöt jag av all tid tillsammans med dessa fin tjejer, jag blir som ett litet barn när någon är så rara mot mig som ni är, röd om kinderna & fnissig till tusen - tack tack för allting finaste ni för att ni gjorde mitt firande ( ganska bra i förskott förstås ) till något fantastiskt, puss!

















Kommentarer
evve

MYSIGT!!

2010-12-22 @ 01:03:21
URL: http://evve.blogg.se/
Anonym

Vad mysigt! Åh, jag hade velat vara med. Puss

2010-12-23 @ 13:28:05
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0