I need

Har jag sagt att vi har klätt julgranen ? Hälften av er skriker säkerligen nu, neeeeeej toka - inte så tidigt! och vissa tänker kanske som oss - när ska man annars hinna njuta av den innan allting plockas ned ?

Ungefär så går våra tankebanor, bättre att hinna se lite äkta barr & mysljus från julgranen innan dagen D stor vid dörren och julen ska ut, man måste passa på så att säga. Och jag, som är en liten julälskare hänger glatt upp alla julkulor ( neeej Jenny min fina, inte pumla/pumlor - så kan man bara inte kalla det, he går jag int med på (;, haha! ) och skrålar högt i alla hemska julsånger som MÅSTE vara i bakgrunden under pysslandet, ju högre dessto bättre!






Kommentarer
sandra

åh vad mysigt! jag vill också klä julgranen, om den står uppe hos mamma är det bara för mig att plocka ner den och göra om allt. Så jag också får hahah

2010-12-21 @ 17:32:37
Anonym

Åh, ni är så tokfina bägge två! Snutte-Jasmine.

2010-12-23 @ 13:30:45
URL: http://norrlander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0