Pink

Har landat i hemmets trygga efter en natt i Dorotea hos mysigste V.
Känner att kvällen rusade förbi efter att jag kört hem i mörkret, med full musiksprutt ur högtalarna & tankarna på annat håll än vägen egentligen, anledningen var därför att jag fick sådant rus - energi av dessa besök jag gjort de senaste dagarna och det kommer hålla i sig minsann!

Mina batterier tar snart slut för kvällen, utan bestämda tankar brukar det mestadels sluta med att sömnen inte blir mest prioriterat under dagar som dessa ( hurra hurra, vi prioriterar bättre saker här i världen! ) - jag ska helt enkelt dra på mig mina nya favoriter , rosa puffsockar som jag och S köpte i helgen - rosa, stora & fluffiga - och sådär lagomt varma som behövs under vintern !

Äsch. Egentligen inte.

Jag har golvvärme till 110% & fryser nästan aldrig i mitt hus - det är mysfaktorn helt enkelt. Där, nu sa jag det - jag faller så lätt dit för det enkla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0