S&M

Jag har längtat som en tok, det är något gudarna ska veta!

Jag vet att det är nyttigt att längta efter något, för det är då man inser hur mycket människorna omkring oss själva betyder. Vi kanske inte tar för givet att ha dom runt omkring oss men något inom oss vill veta att de finns där, med oss. När de inte är inom räckhåll sätter känslorna verkligen fart och saknaden uppenbarar sig snabbare än vad sockersuget kan slå till ( och då mina vänner, då gåre fort minsann! ). Men hur roligt är det egentligen undertiden ? inte alls.

Min finaste, Evelina, har varit på en lång resa men är äntligen tillbaka - denna tappra fina varelse!
Men igår, då bjöds det på amerikanska blåbärspannkakor, skratt & surr i mängder - älskart!
Jag är så glad att du är hemma <3











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0