To all my girls

Det finns många inlägg som jag inte hinner visa i tid, för jag är sen & världens undergång kommer strax och knackar mig på axlarna och argt frågar mig efter uppdatering -dock, ett inlägg som detta kan egentligen visas om & om & om igen - hundratals gånger per sekund, för människor skulle aldrig aldrig bli less. Jag väljer att döpa inlägget lite charmigt till ; det årliga ( och numera ett tvång här i världen, vet inte hur jag skulle klara mig utan min tappra sockerdragare ) julbaket med Anna. Förvisso har den här rutinern enbart varat i ett år, eftersom det är en nyfunnen kärlek men ack så bra - det kommer att följa oss till graven ! liksom, ett stort och vackert sockertåg.

På något vänster, efter att ha fotat alla ingredienser till punkt & pricka har jag ingen slutbild på något i princip, jag är rädd att jag kaaaanske fick en sockerchock under resans gång och fokuserade helt fel, men ja - ni kan ju föreställa er resultaten - oh god! - I can!

Rocky roads & chokladbrownie med polkagris frosting!

















Jag vet vad ni tänker. Ni vill verkligen kolla i min frys! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0