Trip

Jag har nu, tro det eller ej , stigit in i mitt tjugonde år , TJUGO! Jag tror någonstans att klockan ska stanna upp, jag sätter funderarminen till & tänker tanken ännu en gång - är jag verkligen tjugo, redan?!
Alla ni fina som kom ihåg mig på min födelsedag, fast all julmat & Kalle Anka tittande fanns att slänga tankarna åt så fanns det ett helt av av underbara som gjorde sig hörda, tack alla ni!

Jag tappade min kamera i golvet på julaftons morgonen, objektivet ser ut som ett överkört russinpaket så det känns inte särskilt vidare, DET händer under mina nyktra timmar men under alla dessa utgångar & hotellkvällar, nej då följer den snällt med i alla timmar och bara glänser, så ja - inte särskilt mycket kort finns att hämta under helgens gång men efter mina förmiddagspass hela veckan med en väckarklocka som ringde halv fyra på morgonen så kan ni ju tänka er synen, haha!





(Bild lånad av finaste Evelina som förevigade mitt paketöppnande, lyckligt barn! )


Kommentarer
Johanna

Vad snygg du är Jennifer :D

2011-01-01 @ 18:07:21
J

Men underbaraste,tack! Vad glad jag är över att du tittar in här då & då (;

2011-01-07 @ 19:59:03
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0