Dinner with friends

In och ut ur duschen, jag tror banne mig att det är ny rekordtid idag!
Anlände från jobbet för en pyttestund sedan och nu är väskan packad med sovkläder, den ska spenderas i en säng som kommer att bli lika bekant som den jag har i lägenheten, Annas, förstås.
Det är på gränsen till att jag har försökt att fasta hela dagen, eftersom att jag ska pressa mat till det yttersta ikväll, middag hos Anna , det gäller att vara taktisk!


Nu kände jag hur magen kurrade till, nu väntar middag och ett möte med Sherlock Holmes som grädde på moset!











Kommentarer
PORRIT!

Min säng är din säng baby, anytime you want

2010-01-11 @ 14:20:31
URL: http://norrlander.blogg.se/
J

HAHA, nu är det försent att dra dig ur fröken - maka plats Robert, jag har fått en egen spot! (:

2010-01-11 @ 20:18:03
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0