We will start with

Just den här biten med att släppa alla säkra kort. Jag kommer inte dö, men lite inombords så rivs min trygghet lite lagomt ned. Jobbarvänner som nu lämnar jobbet för gott som jag verkligen känner trygghet med och verkligen funnits där när jag var ny och kände att jag behövde bli uppbackad som dagisinskolningarna ungefär, någon som håller handen och säger till det större. Ett överdrivet faktum, och mina nuvarande arbetskamrater kan inte bli bättre. Men annorlunda, det kommer jag inte ifrån att det blivit.

Då är det tur att man heter Jennifer och har en underbar vän som Anna som uppenbarar sig vid dörrkanten på kvällen med en burk av guds gåva, ben and jerrys. Det är bättre än miljoner, alla upplevelser i världen och kändisspaningar och det i kombination med henne är ett hallelujah moment i guld!














Kommentarer
Anna

Hahahahahahahahahahahahahaha!

Mah gåd, speglar inte den där blicken precis ALLT man känner inombords när man käkar ben and jerrys?



Ps - du är gölligast i världen, tack själv för att du finns. Punschpusch

2010-01-18 @ 21:44:38
URL: http://norrlander.blogg.se/
evve

hallå där vackra människa! absolut, vore underbart att få höra din röst. du är saknad min vän!! kommer du komma hem nått i vår?



kramar

2010-01-19 @ 14:41:29
URL: http://evve.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0