Volume one


Min trettondagsafton spenderades på bästa vis, svettig och glad i en stor badmintonhall!




Det ser ut som om vi äger spelet. Nej. Utan tvekan äger hela hallen!



På något konstigt vänster såg alla korten ut såhär during the skratt-attack, how come?



Robbelibobban skulle vara med, men vrickade foten under uppvärmningen, typiskt!
( och nej, glädjen ni ser hos anna var inte därför hon blev spöad utav mig, snarare tvärtom, twice! Men allt bra söta må jag få säga att dom är! )



Day two. Pigga och utvilade efter en filmkväll med Inglorious Bastards.




Efterlängtad kaffepaus mitt i mellandagsrean.








Efter att vi rullat hem från cafét med de gigantiska lunchmackorna begav jag mig hemåt, nöjd och glad som ett litet barn !



Kommentarer
Anna & Robelibobban (?)

Men whadup med MONSTER-armen på andra bilden?! Fläskiiiit. Tack för helgen stumpan, nästa helg blir det av igen! Luvs

2010-01-08 @ 08:11:45
URL: http://norrlander.blogg.se/
sandra

jag vill också ha sånna träningsbyxor ! puuusss

2010-01-08 @ 09:53:46
J

Jag må varna för att 80% är ren och skär Jennifer svett, men om du inte skrämmes så är du välkommen att låna dom! pussss

2010-01-11 @ 20:21:25
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0